Party like a rockstar

Hela förmiddagen har spenderats runt drottninggatan med shopping.
jag är lite smånojig för terrorister där nu och kom på den underbara idén att om ma springer bakom pelare/statyer helat iden så blir man inte träffad av spikarna, så jag såg lite suspekt ut där jag gick..
Boysen, dvs. Rickard, jonte och kim gick och pojk-shppade och jag fick springa i lugn och ro i mina butiker.
Blev 2 vita lien/T-shirt, 2 olika vita bevärmare, underkläder och en stor, fin, röd reseväska som fick följa med hem.
tyckte jag var duktig som höll mig till prioriteringen; Vita kläder för Sensation white.
Fast det förstås, mitt i alla trängandes (handla aldrig på mellanrean inne i city..) så gick min sko sönder..
Vilket resulterade i att jag fick springa in och köpa nya stövlar.. stackars mig va? :P
Dom nya var inte så snygga och utan klack också, så nu blir jag kortis igen.. ack ack..

Vi har även Kim på besök ett par dagar.. undra om vi kan börja ta betalt snart? tycker det jämt bor folk här..
Bara att gilla läget! Åker ju endå på Torsdag och får det lite lungt och skönt ett tag.. okej, storfest.. men endå..

Nu ska jag börja tjuvpacka lite grann.. åtminstonde typ en lista på saker man bör åka och se, krogar som är värt ett besök och lite vägbeskrivning.. Rickard tycker jag är rätt hopplös med sånt där.. men men ;)

Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback