spårhunden!

Troja älskar verkligen att få spåra : hur kul som helst är det!
I fredags la jag ju ett spår på ca60m, i dag hittade jag en härlig slinga på ca 150m!
Den korsade ett rådjursspår också, så Troja följde det ca 1m, men fattade själv att det var fel och vände tillbaka och tog upp rätt spår igen :D
Fort går det också, måste försöka bromsa henne lite, men nosen i backen hela tiden! Även en 90graders vinkel klarade hon utan att lyfta nosen eller snedda! Snyggt!
Kul att vi kan hitta på något utan att åka till klubben, den är ju rätt långt bort och vad jag har hört om den är att alla är så jäkla tävlings/merit-hungriga... inge kul då tycker jag!
Men det här med att spåra är ju kanonaktivitet för både mig och Troja!
Så det får vi köra vidare på!


Imorrn är det jobb igen och varje söndag ångrar jag att jag inte tar med mig min kalender hem, för jag har guldfiskminne och har ingen aning om ur vi planerat i veckan :P samma sak jämt...!
Men tror det var nästa måndag vi skulle till Norsborg, hoppas så.. för jag drar till jobbet i morgon endå :P


hejhej

Kommentarer
Madelen säger:

Kul att ni spårar så mycket. Här är det tyvärr för mycket snö :( . Det låter som om du kan öka på metrarna i spåret :) .

2010-12-06 | 20:41:40
Bloggadress: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback