Ursäkta frånvaron..

Men nu kan man äntligen logga in här igen!

I går var våra elever lediga och vi skulle skriva omdömen i ämnen + klottra i massa kryss och kommentarer i en pärm.. stackars mina gamla lärare, nu förstår jag avrför dom brukade vara lite trötta ;)
Tog flera,flera timmar och jag blev så uppslukad utav jobb att jag glömde käka.. attans.. var lite snurrig på slutet..
Låter lätt att skriva omdömen, men det räcker liksom inte att skriva bara; bra! utan det är en jäkla massa som ska klottras ner.. endå hade jag bara 1 ämne att skriva omdömen i; Rid & Kör...
är dessutom inte helt klar än heller. får försöka smyga in och jobba på kontoret i dag..

I dag är dessutom julbordet.
jag har gått upp 1 timme tidigare för att göra mig julfin! men är redan klar.. 1 timma förtidigt.. typiskt mig.
Däremot ska jag sminka mig lite i sklan efetr att eleverna gått hem.. framförhållning va :D
Vi har bestämt allihop att stanna i skolan efter att eleverna slutar vid 14.
Egentligen skulle ju jag hinna hem emellan etersom jag bor så nära.. värre för mina kollegor som bor i saltsjöbaden och längst ut på värmdö..
Jag sympaterar och håller mig i skolan jag me!
Sen kommer även våra kollegor från norsborg och droppa in, vi ska dricka champagne !
Sen blir det säkert tråkigare när vi ska ha julbord efetrsom vi har det med alla 5 skolor som ägs utan våran huvudchef(typ två bröder som heter Otto & karl eller nått..)
och då har det sagts att det ska bli bordsplacering.. spännande liksom, med min tur kommer jag säkert hamna brevid 2 torra medelåldersmän..säkert!
Men eftersom jag går in med den inställingen så kanske jag tycker det är desto roligare då, något positivare ;)

Nu ska jag surfa omrking här på webben medan klockan tickar!

hejhej


Förresten; Köpte en DAP-spray till Troja för bilåkning och nyår.. funkade bra innomhus,testade såklart hehe..
Men i bil funkade det itne så där jättemycket.. hon flåsar lika mycket endå så rutorna immar igen, lite mindre dregel iallafall tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback