utan vovve

tänkt att man har levt utan hund i 21 år, om räknar bort Disa & Ludde som inte var våra då..
Nu känns det helt sjukt att vara utan hund. som det gör varje gång man lämnar bort Troja..
Varje gång vi är och handlar märks det mest, det är när man stiger innanför dörren man märkes mest av Trojsan, det där då man har den där lyckliga lilla hunden innanför dörren som tror man vart borta 511 timmar istället för 15 min.. tokiga lilla Trojs.
Nu måste jag vänta nästan en vecka till tills jag träffar henne,, ååh..
Fast å andra sidan vet jag att hon har det guld där hon är.. hon är ju en riktigt "All eyes on me"-hund. därför kommer hon ha lyx hos mormor & morfar, mamma och även min moster och kusiner under dessa dagar..
Lite halvt skönt är det utan hund, speciellt när man är ledig och har sovmorgon som jag har. men det är lite tråkigt endå att inte ha någon ursäkt att gå ut i snön och leva om ;)


nu ska jag strax gå å lägga mig.
Kim är här och sover över tills hans tåg går i morgon, ricke kommer hem kl 23. vilket betyder att vår rea-shopping blir av i morgon iställer för i dag.
sen blir det tvätt, packing och sen åker vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback