Bästaste Bönan <3

Troja var sjukt duktig i dag på agilityn! 2 stycken frågade mig om jag ahde gått både nybörjar- och forsättnings agilitykurserna.. haha nej, ingen kurs alls svarade jag :D
Självlärda ;)
Troja var riktigt duktig i dag, hela banan satt vi! Fort som f*n gick det och tillochmed slalomen gick utan problem!!
Så himla duktig, min vackra lilla pärla <3
Ett hinder hade vi glömt justera höjden på, sen den var 55cm.. tyckte det såg konstigt ut.. haha
Men det gick endå :)


Nu längtar jag bara till den 5.e februari.. så den här veckan kan gärna på gå riktigt fort....
Längtar så himla mycket till vår kryssning.. måste kolla efter något fint att ha på mig när jag åker till norrtälje på tisdag..
Funderar på om jag ska gå nere ¨på stan först eller om jag ska till skokanonen först.. vilket jag väljer som nr 2 kommer säkert inte hinnas med.. eftersom det är en bit emellan och så..
Hmm.. Tror jag väljer mina skor jag pekat ut :)
Så får jag kolla i garderoben efter lite fina saker :) Måste ju vara fin så jag matchar min älsk ;)
Sen kommer jag typ dö när Ricke åker upp på tisdagen :'( Troja följer ju med han upp så jag blir först hundlös i 2 veckor sen får jag inte träffa älskling förrän 24 mars.. där emellan kommer jag dö.. :'(



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback