Blodpropp

haha jag har så många gånger undrat varför mitt ringfinger gör så jäkla ont och blir lite blått. så hände det i dag igen så jag frågade en kund som jobbar på augustjansgården fall hon visste.
Hon berättade att det är små blodproppar jag får i fingret.. skumt värre!
Men hon sa att det inte var något farligt eftersom jag inte röker eller har några blodproppar i släkten (tror jag iaf att jag inte har?)
Men då vet jag åtminstonde varför mitt finger vill göra så ont ibland :)
Nu ser det ut som ett blått X på fingret.. men det kommer nog gå över snart!

Har ätit Pizza i dag till lunch.. gott värre.. men det kom lite kunder i mellan så den blev kall.. men mätt blev jag.


dags för jobb

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback