Brumbrum lektion nr 1

Min körlektion gick bra i dag, var kul men VÄLDIGT ovant att köra igen. 40 min kändes som 10 min ungefär!
Blir dubbellektion nästa vecka! Nu gäller det bara att jag övar hemma, för att få tillbaka körvanan så blir det inte så dyrt..

Sen shoppade vi!

Smink,hårfärg, 1 kofta, 1 linne, 1 stjorta, mjukisar, fleecejacka(perfekt att ha i ridhuset!)

Troja fick:
Stort märgben, ny reflexväst, godissnittlar, små tuggben,

Hittade ett par högklackade fina saker som ska inhandlas nästa tisdag, som jag ska ha på båten!
hittade varken jeans eller klänning som jag egentligen skulle handla :(





En bra dag!

Kommentarer
Madelen säger:

Ha det så kul på kryssningen!

2010-01-19 | 19:41:35
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com
Ela säger:

haha benet är större än trojsan :D

2010-01-21 | 00:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback