Brumbrum med mormor

Var rätt pigg när klockan ringde och en Ok dag på jobbet. Fick 2 timamrs sällskap av sockersöta Samuel och cicci också.. Samuel bara sov och sov, men han är så söt att det är svårt att behöva släppa honom när det kom kunder :D
när jag slutade klockan 13 så var jag ute och övningskörde med mormor :) Gick väldans bra! Flyter på, men tror jag behöver träna lite mer på mina kurvor.. på utfarter så blir do m så snäva.. 

När mamma kommer tillbaka från affären med Troja(Hon följer med i bilen) så ska vi träna lite slalom här utanför.. så himla bra att dom plogar en rad bakom mammas hus..

Sen ikväll blir det data.. tror jag :)


Nä.. har inte mycket att skriva här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback