Fan!

Jag hatar verkligen Hallstavik..
Varje jävla människa här är inavlad. idioter. och man sugs ner i ett svart jävla hål av att bara vara här i ett par jävla månader.
jag avr så jäkla glad och så i Härnösand. så kommer man hit.
vantrivs med jobbet. helt sjukt, önskar varje dag att jag ska halka på vägen hem och bryta armen..
Vet inte vad jag ska göra.. funderar på att ta Troja under armen och sätta mig på tåget bort och aldrig sätta min fot här igen... spelar ingen roll vart vi bosätter oss.. bara det inte är här..
man blir som man var förut, man blir som alla andra- deppad och bitter..
Slutar väl som alla andra, alkolist eller pundare.. nä inte fan vet jag.
Men jag orkar inte en dag till på jobbet.. vill bara gråta när jag är där för att jag hatar det..
Den här jävla HÅLAN.
jag brukar inte vantrivas. men när man önskar att man tillochmed ska bryta armen,,.. ja då vantrivs man,,
och det spelar ingen roll hur många gånger man hör "Det är iallafall ett jobb"..
När man är i ett svart hål och vantrivs så SKA man inte jobba kvar.. då lever jag hellre på vatten och hårtbröd..

Jag måste bort...

Kommentarer
Ela säger:

Bra sagt! :)

2010-01-21 | 18:14:49
nizze säger:

men de e iaf ett jobb ;)

leta,söknytt jobb vad som helst......

2010-01-22 | 00:27:42
Madelen säger:

Börja plugga! Även om du inte vet vad du ska bli så kan du ju ta kurser till hösten som du är intresserad av!

2010-01-22 | 06:43:46
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback