I can drive , I can drive!

Dagen har gått så himla bra för mig!
Först fyndade jag finfina skor på Skokanonen för 300.- och en plånbok för 30 .-!
Sen Kollade jag på klockan och såg att jag bara dödat en kvart av mina 2 dötimmar..
Så vidare till Byoung där jag hittade en skitsnygg svart klänning för 149 och en sommrig top för 149.-
sen strosade jag vidare i guldaffärer, klädaffärer och inredningaffärer :)
Klarade även av att gå in på både djuraffären och NobleDog utan att köpa något :p

Var på körskolan 13.50 och det var ett väldans stohej, En elev som var på uppkörning och kört i diket.. tyckte å synd om henne.. självklart hade just min körledare åkt iväg för att försöka hjälpa dom upp med bilen.. så när han väl var tillbaka så fick jag köra enkellektion och boka om min dubbellektion tills det 10.e..
funkar det med..
Körningen i sig gick riktigt, riktigt bra i dag. allt bara flöt :)
Inte alls som den där första ringrostiga turen förra veckan.. ser ljust ut :)

Skulle egentligen hälsa på cicci i dag, men var så himla trött när jag kom hem att jag bara vill vara hemma i dag..


Nu ska jag ut med Troja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback