Kaffe och chokladbeställningar

Nu sitter jag här på jobbet, är rätt lungt så jag brygger lite kaffe =)
Ska ta mig i kragen och ringa en dansk snart.. och beställa interflora-chokladen...
drygt.. tycker inte om danska.. hoppas hon kan svenska =)
Så snart kan ni beställa blommor med dyr cjoklad till igen , den tog slut över jul så nu behöver vi få hem ett lass!

Jag är värsta duktig på att få saker att hända.. beställa choklad, skicka in register, röja i binderirummet, fixa faxen..
värsta effektiv! Jag är nästan alla chefers dröm hahaha!
kanske mest för att jag inte tycker om att sitta och glo..


Nu är snart kaffet klart, då ska jag ta mig en kopp och ringa dansken..


Förresten ahr jag redan kommit på vad jag önskar mig i födelsedagspresent..
*Plånbok
*Mp3/I-pod
*Mobil (jag har ju lånat svärmors sen 1 år tillbaka)
*Massage
och en Spikmatta!

Olika prisklassser men jag önskar mig alla precis lika mycket! :)

men först fyller min älskling år om en månad, jag vet exakt vad jag ska köpa.
Då kommer han hit.. längtar massor!


Nä dansksamtal nu!

hejhej

Kommentarer
Madelen säger:

Bra att du inte skrev att du hatar danskar, jag är rätt så stolt över mitt arv ;) . Är andra generationens invandrare ;) .



Spikmatta, stryk det om du inte bara älskar att ligga stilla innan du ska somna. Jag hade då inte lugn till den, min syster fick den en månad efter att jag köpt den.

2010-01-11 | 19:49:50
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback