Körkort!

Snart kommer jag ha körkort. Innan året är slut, så kommer jag kunna köra omrking :)
så himla häftigt!

har bokat min första (25:e egentligen) körlektion!
och så bokade jag "Riskettan" också, men det var väntetid på den så om jag ville kunda jag ju göra själva halkbanan först.. så det kanske man gör..

pernilla kommer få spader för jag kommer vara borta 2 dgr i febuari efter varandra.. min lediga dag OCH hennes.. hmm. men sen har jag ju mitt körkort =)
ska inte ge upp den här gången! oavsett hur många gånger jag måste skriva upp och kör upp.. :)


Åh vad kul det ska bli!!


Bruuum!




Annars sitter jag bara och segar i dag på jobbet.. har avrit lite folk på morgonen, men julempot sitter väl fortfarande i mig för jag är dunder rastlös... Pelli måste nog ha haft det lungt i går också för allt är städat och så.. så vad ska jag göra i 7,5 timmar till???

Kommentarer
nizze säger:

ge upp du kommer iaf inte få körkort...

finns en anledning till att en del kuggas ju...

spar pengarna å köp busskort hehehe!

2010-01-13 | 17:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback