Krock.

Imorrn ska jag in till Norrtälje, köra dubbellektion.
Men bussen är inne 12.15 och jag ska inte köra förrän kl 14..
Då ska jag döda tid med att köpa ett par fina skor, om jag hinner så hoppas jag att jag kan hitta en fin klänning eller nått också..

Min nackdel här i livet är att jag packar för ett helt kompani när jag ska åka bort..
Till kryssningens 40 timmar så kommer jag har med mig 2 par stövlar, 2 klänningar/tunika och ett par extra jeans.
Sen plus det jag ahr på mig när jag åker från jobbet då..
Rickard kommer vara smartare än mig, han kommer bara ha 1 ombyte.. Men det blir ju typ 3 man behöver..
Först när man åker från jobbet, sen kvällen ombord, sen sovkläder, sen kläder för att vandra omrking i riga. sen en ny kväll ombord, sen hemfärdskläder..
OJ, massa ombyten... dags att börja packa snart..;)

Längtar så himla mycket..

Nä nu borde jag gå och sova.. är trött och har lite ont i huvudet..


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback