Måndag

Sitter på jobbet och dricker kaffe.. jag vet redan mitt nyårslöfte till nästa år.. Sluta dricka kaffe..
Det är nog inte så bra, inte i mina mängder åtminstonde ;) Sen blir man endå bara kissnödig haha!

Har ingen direkt motivation att göra något, samtidigt har jag lust att riva ner allt i butiken och göra helt nytt..
Man lessnar liksom på hur det ser ut.. har lite ideer, men på lördag är det ju mässan, så då får man ju inspiration + att sen när levernaserna kommer med allt fint så blir det desto roligare!!

Pratade med min älskade pöjk tidigare i morse och den här månaden går dom typ Mån-Tors och nästan bara till lunch varje dag och han kommer få mer pengar av CSn än jag kommer få i lön.. GRR!
Vill också få sådär.. eller jag behöver ju inte betala tillbaka min lön hihi så det kanske är bra som det är??

Satt och kikade runt på Arbetsförmedlinge också, finns verkligen inte många jobb ute.. 90% är teleförsäljning.
Så jag förstår att många blir arbetslösa, Dra från Sverige tycker jag låter bättre ;)
Tar hund under ena armen och karln under andra så traskar jag över landsgränsen xD

Ska dra till läkarstationen vid 10.45 också, tror inte Pelli kommit tillabaka tills dess så jag har skrivit en fin liten lapp som jag kommer smälla upp på dörren :) "På ärende, kommer snart!" :)

Agilityn i går gick jättebra, jag kände mig verkligen ringrostig! Sprang banan åt fel håll hela tiden och snurrade till det och så, men Troja gjorde som hon skulle <3 Snuttan!
Men man märkte att man varit för slapp med träningen nu, för hon flängde och drog i kopplet och hade sig.. haha
Men efter ett tag blev hon normal igen som tur var, för jag trodde nästan någon bytt ut min hund ett tag ;)
Hon fick även hoppa hindrerna på 45cm i går, hon brukar hoppa 40cm eftersom hon varit en mediumhund, men hon har ju växt sig till en Large så vi höjde 5 cm och så får det vara tills vi flyttar ut ur ridhuset (tungt underlag)
Så blir det 50cm och sen 55cm..
Fick även låna 3 slalom filmer av Ingrid, kollade på en igår, men på den metoden är det bäst att vara 2 st, men en övning var super! Eftersom jag har pinnar hemma så ska jag börja träna "Cirkelmetoden" Kanske filmar någon dag så ni får se vad det är!!


Det är "bara" 17 dagar tills Rickard kommer ner... eveighet.. så stannar han i ett par dagar, sen far han upp igen med Troja som sällskap.. Men sen är det åtminstonde bara 2v tills jag åker upp..
Måste boka tågbiljett snart med...
Åh vad jag saknar dig Rickis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback