Sorg!

Nu har vi varit och lämnat min alldeles egna Krambjörn i uppsala :(
Så nu sitter han på tåget till Härnösand, jag önskar att jag med fick åka!!
Hatar att vara så långt i från honom :(
Men nu kommer han ner 4:e februari så kanske vi drar en kryssning då. han fyller ju år och så..
Sen så tar han nog med Troja upp i 2 v sen åker jag upp en helg då jag är ledig..
Men  tills dess ska jag jobba varje lördag... hua..
men pengar typ..

Min skrutta fick spendera natten hos mormor och morfar, så igår kväll så hade jag ett troja-substitut.. nämligen Katten som jag lärde sitta :) haha, vad gör man inte när man har tråkigt ;)
Men i natt har jag Troja <3
Imorrn blir det jobb, sen är jag faktiskt ledig på tisdag, då ska jag ringa körskolan!

Nu ska jag umgås med min vovva, fortsätta sakna Ricke och så ladda telefonen..

väldigt intresssant kväll va :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback