Taquitos

jag är supersugen på Taquitos som vi käkade i köpenhamn i sommras.. Jag och ricke satt och klura på vad dom hette, så kom vi på att dom hette taquitos, så nu vill jag göra sånna :)
Tänk att vi typ levde på 3 sånna om dan hahaha :D

Men i dag blir det korvstråganoff ala Annika här i Häverödallas..
Troja försökte äta Sfix(katten) i går så lilla katten vågar inte gå in, sod utanför fönstret och darrade för att hon frös.. stackarn.. men Jens fick in henne i garaget så hon blir varm iaf..

Men hon får snart tillbaka sitt hus, jag åker ju hem till mamma och sover i kväll, närmare rtill jobbet..

Sen imorrn kommer jag att göra pelli besviken.. för vi har ju stängt på Onsdag och pratat om hur skönt det ska bli, MEN vi har ganska mycket att göra till begravningen på Torsdag så det måste vi endå åka ner och göra på onsdagen..
Men då kan man köra på med dom iaf, eftersom man har stängt och så..

I dga är det agility, men eftersom troja löper så tror jag att vi skippar just i dag.. dumt mot dom andra då deras hundar bara går och luktar och inte fokuserar på att hoppa..

Nä nu ska jag drömma vidare om taquitos med ost :P

Kommentarer
mamma säger:

troja vill bara leka annars hade hon bitit ordentligt, men tur nog så har du en snäll mamma som ställer upp, fast hon inte orkar.

2010-01-03 | 18:19:50
sandra säger:

ja tack mamma att du kunde ha henne i natt :) Jo hon tycker ju om när kissen rör sig snabbt!

2010-01-03 | 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback