Utvilad..

I dag sov jag till 13.. :)
Sov så jäkla skönt.. inte klokt!
Behövdes verkligen kan man ju säga..
Imorrn är det ny vecka, bara 4 dagar tills min alldeles egna Rickard kommer ner! Hoppas sista dagarna går superfort!
Dessvärre får jag bara se han tills söndagen, sen åker han på måndag när jag är på jobbet :(

I dag fyller Mormor år!! GARTTIS GRATTIS!
Vi ska upp dit på middag om ett tag!

Troja och jag var ute och tränade slalom i går, men det gick inget vidare. hon bjöd inget alls mot pinnarna.. man måste går brevid henne för att hon ska fixa slalomen.. fick ju låna jättevettiga filmer av Ingrid om slalomen.. men Troja vill inte.. Men det är bara att öva på..
Hon är lite knasig, saker ska gå jättefort annars är det inget kul.. hoppa hindrerna är roligare för då får hon gasa..


Kanske ska ut och träna lite..
Har ju ett jättebra startmoment men i går ville hon bara ha godis och inte leksaken, vilket är en nödvändig del i träningen.. Hm..
Kanske får till det i dag?


Hejhej

Kommentarer
Madelen säger:

Du får lära henne att hon får bara godisen om hon tar leksaken. Visa henne båda och belöna med godis om hon tar leksaken :D .



Sök på 2x2-metoden. Den är bäst och den går även för oss som har hundar som vill vara nära.

2010-02-02 | 17:56:10
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback