Vad gör man inte för att slippa klättra på väggarna?

Jobbar själv i dag och har varit sjukt effektiv..

Har varit så lungt här att jag rensat och städat i kylrummet(massa gammal mossa och skit från julen)
Sen rensat och städat upp i binderirummet och hoppat på kartonger! Tejpat ihop andra kartonger jag fyllt med skräp. Klippt ner massa skitblommor, Skurat golvet i binderirummet + bakom disken.
Duktiga jag :)
Så nu ska jag röja i Grönhörnan också..

Gäller att hålla sig sysselsatt , annart blir man ju lite knäpp ;)


Troja och Mamma var här och hälsade på och lämnade lunchen som jag glömde i morse!

Sen är jag lite irriterad på Tele2.. för jag ringde och avbeställde TVBoxen, och så sa jag att själva returkartongen inte får komma till min adress här utan att den måste komma upp till Härnösand efetrsom boxern är kvar där..
Men vad får man avi om i dag då.....*sur*..
Ricke får ta med dom upp sen..

Nä nu ska jag fortsätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback