@ work

Ibland är det helt underbart att gå upp på lördagsmornar. ibland som i dag-inte alls kul.
Var så himla trött imorse när mamma sa till mig att vakna :P Låg vaken bra länge i natt , kunde inte somna så jag kollade på avsnitt efter avsnitt av Navy CIS..
och vad ser jag nu när jag tittar på almenackan.. jo Fullmåne.. allvarligt? vad är det för konstigt med månanarna egentligen?
Varje gång jag haft svårt att sova så har det avrit fullmåne..
vet att fler har samma problem.. men vad är det som gör att man inte kan sova??
Dom två sista gångerna har jag varit helt omedveten om fullmånen, så det kan ju inte vara någon psykiskt..
Trött blir man.. ta bort fullmånen ;)

I brist på annat här på jobbet så ska jag sätta mig och läsa om den.. något konstigt måste den ju ha för sig där uppe :)

Kommentarer
nizze säger:

de är förvandlingen som börjat.........

2010-01-16 | 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback