Otursdag.

Dagen som började så bra med chopping med mormor och massa fynd slutar bara värre och värre...

FÖRST så har vi ju planerat in en onsdag-söndag resa till Riga i augusti veckan efter kag slutat jobba, skulle bo på hotell osv.. Rikcard tog ledigt från jobbet och VIPS. så har jag än en gåbng kollat fel.. hur är det möjligt?????
Precis samma sak som med utlandsresan... blir galen!!
Så han åker till Prag den helgen i stället eftersom han endå har tagit ledigt.
Så får jag gå på hockeymatch lördagen efter..

Så jag ska alltså inte ha ett skit med planering av semester att göra.. blir så jävla besviken när det inte blir :(
Jag och rickard kommer fortsätta byta av varandras ledigheter.. totalt värdelöst..
Nästa gång vi är lediga samtidigt är typ 26 september. OM jag inte får jobb, så då ska vi försöka ta en sista minuten.
Men jag ska inte ens tänka på det för då kommer det skita sig.


Sen nu på kvällen så slutade min frys leva. maten tinade lite och den snöade typ igen.
Tog 2 pappkassar(idiot som man är..) och fyllde dom helt med mat. Han väl inte så långt innan den ena kassens båtten krashade. mat överallt. Försökte bäst det gick att packa ihop allt i den andra, svettig, trött i armarna och dyng-blöt. RAAATCH, nästa kasse... inga pengar på mobilen så kunde itne ringa nån heller.
Så jag var totalt fly förbannad när jag väl var framme.

Tur att man hade 2 snälla bröder som för en gång skull hjälpte till ;) gick och plockade mat haha


Nu ligger lite mat åtmisnode räddade i frysen, men köttbullar, pyttipanna och wok får fåglarna äta elelr nått..

Jävla skit dag helt enkelt.
Ska gå hem nu och dra täcket över huvuedet.


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback