Sing song sang?

Just nu är det 3 låtar som går varma för mig här hemma och som jag sjunger med höögt när dom går på radion när jag jobbar ;) (tur att ingen hör haha)

Black eyed peas - I got a feeling
Påminner mig som f'n om när vi satt på Sushi-ställer i stockholm och massa studenter på lastbilar dunkade den superhögt, sommarkänsla!

Lena - Sattelite
Prova att INTE röra er till den ;)

Travis McCoy-  Billionair
bara grymt jäkla skön låt, jag kan inte låta bli att höja på radion när den spelas.. helt enkelt sjukt bra!!

I dag på jobbet satt jag och skrattade lite för mig själv titt som tätt. MINNEN är boven i dramat ;)

Kan man ha något bättre än minnen?
Det kan få en att flina huuur mycket som helst!
I dag satt jag typ och tänkte på Härnösand, alla galna fester och allt annat =)
Och GATUFESTEN där uppe när jag stod i massa lera och dansade till BWO (Hur värdelösa är inte dom liksom)
hahaha.. Sen när Rickard bar upp mig axlarna och en kort, tjock vakt kom och sa till.. Jag var helt säker på att hon bara var avundsjuk för att hon aldrig fått sitta så ;)
Massa knasiga roliga minnen. DET är det bästa, att oftast glömmer man alla dåliga minnen och då har man ett helt förråd där i uppe i hjärnan med BARA GLADA MINNEN!

Nä nu ska jag tvinga Rickard att hitta på nått. han har ju varit halt i ett par dagar efter att blivit biten av en fästing (det låter såå skumt!) Men hans tår är svullna! Tur att han ska till läkaren på måndag!
Så hursom så kan han inte gå ut och gå med mig och Trojsan, så jag får tvinga honom att hitta på något annat, vad ma nu hittar på i denna håla??



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback