Stockholmsoskulden

I natt eller typ 22.30 bestämdes det att jag skulle åka in till sthlm med Rickards pass, skönt att få det gjort och slippa åka buss in i dag,
Men i edebo kände jag mig trött så vi bestämde att jag skulle sova här. så jag vände och hämtade Troja.

Sen åkte jag typ 50-60km/h till roslagsstoppet.. skitmörkt med en massa dolda djur.
Motorvägen och allt gick bra, nästan ingen trafik.
Men nu ska jag strax åka hem, nu är det mer trafik hahah hur ska detta gå???

Thanks god for  GPS!!

Syns snart om jag överlever!

Kommentarer
Madelen säger:

Är det så mörkt där nere redan vid midnatt? Du har ju gjort finfin flädersaft (eller snart i alla fall) så du kom hem igen :D

2010-07-12 | 17:08:07
Bloggadress: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback