trevlig kväll!

Efter en varm bussresa hem så blefv jag väldigt glad när pappa ringde och frågade fall jag skulle med till Herräng och bada!
Så han köpte med 2 sallader från pizzahuset och så drog vi ner till hans vänners båt!
Badade käkade och så fick jag åka ring efter båt. så jäkla kul!
Sen var det pappas tur, han fick lite värre åktur eftersom han åkt förut och det var riktigt kul att titta på fast ännu roligare att åka själv :D

Sen åkte vi hem till ahns vänner för att hämta bilen och då fick jag först träffa 2 10veckors kattungar, en blyg korthårig och en busig långhårig.. sååå söta..
Sen fick jag se 4 stycken små bebiskattungar, dom hade öppnat ögonen och klättrade omkring förfullt!!
Dom ska avlivas hos veterinären för ingen vill ha dom :(
Sååååå söta!!! Någon som vill ha dom???
Jag och djur-bebisar går itne ihop.. ville bara stoppa dom i fickorna..

Så nu är jag hemma efetr en grymt trevlig kväll ! Håller på och lär mig min nyaa mobil =)
Måste dra ner lite låtar för dom som låg på var inge bra, högtalarna hade över förväntan väldigt bra ljud! Kanon i sommar när man ligger ute och steker!


Godnatt! jobb imorrn!

Kommentarer
Madelen säger:

Det är därför man ska kastrera katter som går ute. Så man slipper ta bort friska katter. Trist.

2010-07-16 | 19:50:44
Bloggadress: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback