Två trötta muppar.

Oj vad trött lilla Troja var i går, hon sov, sov lite till och gick med myrsteg.. Men sen på kvällen så gick vi ner till mamma och då var hon piggare och busigare!
Hon hade nog lite träningsvärk efter allt simmande ;)

Snart kommer mormor och hämtar upp Troja, jag ska jobba på.
Varje morgon blir jag lite tröttare, inte undra på när jag inte somnar förrän efter 00-.00 varje natt..
men det är så kvavt och varmt här hemma..
Men  i morgon kommer Rickard hem! Snabbvisit. han går på nattskift på fredagen, 19-7.¨

I helgen ska jag stor städa, behövs verkligen, som det alltid gör.
Försökte i går men kom inte så långt.. var så himla trött!

Har skrivit ner massa saker som "måste göras" också..

jaja vi får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback