Bästa turbobönan

Åh så kul agilityn var! malin ska komma och träna oss ca 1 gång i månaden! Riktigt kul!
Fick ut massor av passet, hon var stenhård ;) och våra söndagsträning är som semester jämfört ;)
Men så kul det var! Troja är en riktigt pärla! Tydligen lyssnar hon mycket mer på mitt kroppspråk än jag tror :P
Så de gånger vi missade var när jag tog ner min arm för tidigt. En riktig agiltiyhund ;)
Jag var helt slut ! svettig som en väldigt otrimmad gris hihi
Är helt mör nu ;) kommer vara mörare imorrn ;) Men så skönt att vara helt slut!
Sen gick vi hem i snökaos.. mindre kul.. på kanalrakan kunde jag väl bara se en 10 meter framför mig och när vi kom hem så såg jag ut som en snögubbe haha (min svarta jacka var vit men de svarta knapparna syndes)
Troja har fått sitt märgben som jag frös in med massa gott i innan agilityn, så hon har hållt sig sysselsatt nu en timma men nu har hon däckat i hallen ;)
Troja gav verkligen allt i dag, tokhund! så svårt att veta fall man har en "snabb" hund. men tydligen så har man det ;)

Nu blir det att packa ihop lite tills imorrn, massa buss =/ men gillinge blir kul!

Tack och godnatt!



ritade en bana i paint så ni kunde få se, men den gick inte att ladda upp här. och jag orkar inte bråka med den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback