Besök och fullt upp =)

Började morgonen med körlektion och var hemma igen vid 12. så skönt :)
Sen dess har jag fixat lite här hemma. bland annat satt upp de 3 små tavlorna.
sen har jag haft besök av både Cicci och mormor :) och samuel då förstås ;)

Så har jag börjat skriva lista som jag ska ha med mig till Älvsjö.. hua.. :P
pirrigt men ska bli kul!

har även lite nostalgi-musik på playlisten på Spotify ;) haha. 80- och 90-tals låtar!! haha vissa är ju bara så himla bra..
det var tider det.. där folk kunde sjunga.. inte som dagens -ju värre man låter desto populärare verkar man bli ;)

Dom hade varit här i morse och fixat varmvattnet också, men vågade inte gå in eftersom Troja skällde ;)



Trojas första år var hon såhär duktig <3





och längre håller den på och blir haha.. jag är hopplös på att packa saker..


Nu mera musik och ut en sväng med trojsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback