Brumbrum goes fine!

I dag gick körlektioner superbra! Fortfarande lite svårt att "hinna med" allt som händer, men det gick bättre än förra veckan! Var dessutom en dubbellektion hehe så mormor och moster fick vänta lite längre på mig :)
Sen fickade vi på Tösses och handlade lite.
Nu är jag hemma och ska vänta tills klockan blir 18.00 så jag kan börja röra mig ner mot ridshuset för lite agilityträning :) Ser fram emot det och har hört så mycket bra om Malin, stenhård, nogrann men ska vara väldigt givande lektionspass =)
Troja är pigg som en mört också, jagar solstrålar och har sig, hoppas hon känns lika bra i kväll!

Imorrn blir det Gillingebanan, har ju gjort den förut, hoppas den är lika rolig denna gång!
Sen lyser alla "lampor" grönt på teoriproven, alla deltest! Så nu kan dom inte avboka min teori ;) hihi
Ska plugga massa fram till dess! inte hela värden om man inte klarar det heller, rätt kul att ha något att plugga ;)


nu ska jag njuta av solen! Vår!!

Förresten fick jag sladd på bilen i dag! glashalt, gick inte direkt fort men bakändan åkte iväg, men jag hävde den mycket bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback