Full sprutt frammåt!

I morrn är helgen slut, en ny fullspäckad väcka :)
Tycker det är rätt bra tid för mig att vara arbetslös på endå, för jag har ett fullsmockat schema endå!
Rätt kul :) om 2 veckor kan jag pusta ut från lite saker endå :)
Var uppe hos mormor och morfar på middag i dag, mycket trevligt och Troja var yberglad ! Hon har inte varit där uppe på ett tag.
Jag och jeff lekta lite kurregömma med henne och hon röjde loss rätt ordentligt haha fick ett sånt där fnatt hon sällan fått den sista tiden!
Så nu verkar hon pigg, tyckte mig se en markering tidigare. Men imorrn kväll ska vi på agilityn endå!
Ska böka om hennes foderkost en hel del har jag tänkt. vill ju inte ha något ledproblem pga maten.

Imorrn blir det körlektion igen, får stjuss in så jag slipper bussen :)
Sen blir det ju agility på EM.
Ska även plugga massa teori imorrn igen + att jag tänkt skicka i väg lite fler ansökingar på jobb jag tycker låter intressanta!
På tisdag blir det gillinge!
ja sen blir det körlektioner varje dag resten av veckan, mera teoriplugg, övningskörningar, hinna träna med Troja, vänta på svar från Haga, beställa tågbiljett (hur jag nu ska göra med det).. ja, ibland önskar jag att dagen hade fler timmar ;) När jag har körlektion i norrtälje så går ju en halvdag åt bara där, om man räknar buss-körning-buss..

har så mycket att se fram emot de kommande 2 veckorna! uppkörning(okej, den ser jag egentligen itne fram emot) men flytten, nya lyan, utställningen den 3:e!! ja massa kul :)

Nä nu väntar dushen och sen bädden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback