Fullt ös , typ =)

I dag har jag väl inte gjort sååå många knop. men lite lagom ;)
Jag har tagit Troja till veterinärern och hon blev FRISKFÖRKLARAD från Demodexen- Härligt!
Hämtat min lön och papper
samlat ihop alla papper tills imorrn
och ska plugga lite teori nu.


Imorrn blir det norrtälje.. och sen en seeen dubbellektion från 17,00..


I går gick agolityn bra. hade en minst sagt laddad hund. var en väldans konditions-bana denna gång.. hua!
jag tog slut genom halva ungefär..
men Troja är sjukt duktig och även om det blir lite trassligt mitt i banan så är det mitt fel, jag har inte 100% koll på banan väg och springer snett och troja är så duktig och springer dit jag pekar, så hon är duktig även om det blir fel vägar ;)
Ska bli kul att testa en ny slalomteknik en tjej tipsa mig om.. vill göra det nu, men egentligen borde jag vänta för att Troja inte ska tycka slalomet är "tjatigt" så vi får se när det blir..


hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback