Hund och hus :)

I dag när jag var och kikade på lägenheten så blev jag väldans glad :)
Den är nämligen helt sprittny xD
Eller väldigt fräsh och nyrustad.
Det enda jobbiga är att just den väggen TVn ska stå vid är för liten för vår TV-bänk, men vi har nån liten plutt i reserv någonstans =)
Men den var väldigt fin och sen är förrådet väldigt stort också så vi kan änligen samla alla vår saker på ett ställe :)

Tomten blir prima också, bara vi som har den så Troja har mycket att springa på!
Men jag såg lite hundavtryck i snön också, någon som går över tomten när den rastar hudnen tro?
elelr det såg mer ut som om nån går fram dit och släpper sin hund. det är det snart slut emd, för det är Trojas tomt!  sen var det många stora garderober osv också, väldigt bra!
badrummet var jättefint också :) Alldeles blått typ, men det blir så bra!
Ser fram emot att flytta in =)


Vid 16 så kom Hanna och Emelie hit och så gick vi promenad med Troja och Molly, vi gick ner till stallet och där kom så många sjuka minnen tillbaka att vi blev hur flamsiga som helst xD
Imorrn ska vi promenare dit igen, fast på kvällen eftersom jag komemr vara i norrtälje hela morgonndagen!
Sen kanske vi ska ner till henne i Herräng, så kul när hundarna går bra i hop!
Troja tyckte det blev lite kallt i ridhuset när vi kikade på hästarna, så hon la sig på Mollys stora yviga svans :D
hur söttt som helst!


Nu ska jag duscha och sen sova! Tidigt upp imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback