Hurtiga :)

Jag och Troja provad att cykla en sväng på förmiddan, gick riktigt bra! Hon var lite småseg, men på hemvägen hejade jag på henne så hon sprang nästan lite före tillochmed!
Vi cyklade bara en liten bit, till IP och tillbaka, men det funkar så det kan vi fortsätta med framöver och sen öka llite!

Sen har vi varit på promenad med Cicci och Samuel, Hämtade upp Donna på Elvis jobb och så fick hundarna busa hela vägen hem, så nog fick dom lite motion alltid ;)
Cicci skrattade lite åt att Troja ser ut som en korv.. hon har liksom en bilring i bak.. haha
Men så går det när dagen inte har fler timmar och när man har en hund som har väldigt lätt för att lägga på sig..
Nu ska jag färga mitt hår!


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback