Intervju , plugg och haltande vovve

I går gick arbetsintervjun väldans bra! Jag blev kvar i 2 timmar och bara snackade hund, väldigt trevligt!
Det hade dröst in ännu mera ansökningar trots att hon tagit bort annonsen! 440 hade hon gått igenom.. skulle inte velat göra det :)
Så nu hade hon valt att intervjua mig och 9 till =) så 10% chans :) känns bra!
Om hon väljer mig blande de 2-3 ska ska testjobba där en halvdag för att personalen ska lära känna oss och så så blir det ännu bättre! Hoppas hoppas! Men jag har lite dilemman..
för om hon ringer och vill att jag ska testjobba så är det v 12. samma vecka som jag befinner mig i Härnösand för att flytta ur lägenheten.. hade tänkt att åka tisdag, men hoppas men får väl boka tills torsdag, för fredag åker vi ju ner troligtvis.. Hmm.. Aja, det löser sig. nackdelen att inte veta är att biljettpriserna höjs för varje minut som går tills jag bokar.. men men.. bara att avakta och hoppas! Tjänsten börjar den 6:e April!

Så igår var min lyckodag, för jag klarade helt plötsligt 3 teoritest på datorn i rad!
I dag går det sämre igen, var te och övningskörde också i dag, känns väl bra men inte tillräckligt bra.. vet inte hur jag ska kunna köra bättre heller.. fast jag gör mitt bästa hela tiden så räcker inte det till uppkörningen.. pust...

Sen hade jag tänkt att ta en lång promenad med Troja, tänkte att det kanske skulle pigga upp henne för hon har verit nere i ett par dagar nu och bara gått bakom en utan någon energi alls..
Så jag knatade i väg med en dåsig hund , när jag var vid glasmästeriet så märker jag att Troja haltar.. inte grovhaltar men markerar på höger fram. Så det blev hem igen och här har jag kollat både tassar och ben. men varken trasiga trampdynor eller ömma leder eller muskler.
Antngen är hon för snäll för att gny till där det gör ont eller så lider hon helt enkelt av växtvärk??

Hon kanske blir piggarna imorrn när vi ska uipp till mormor o morfar på middag :D
Så det blir vila för henne i helgen och dra ner lite på maten, för jag vill ha henne i form tills på måndag då det är agilityträning för Malin!!


Nä tack o godnatt

Kommentarer
Madelen säger:

Växtvärk tror jag inte det är, det är hon för gammal för. Bra ide att låta henne vila och att dra av på maten är bra tänkt. Hoppas hon är bra till agilityn.



Lycka till igen, hoppas du får jobbet.

2010-03-14 | 13:52:40
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback