Irlänningar :P

I går var jag och troja i väg till Sanavägen för att träffa Hanna, Isa, Anna och Hannas irlänska roomie Clare! Var väldans trevligt och såå kul att träffa alla igen!!
Ska träffa Hanna igen på måndag!
Jag blev kvar längre än planerat men sen fick jag bege mig, jag vill ju hinna spendera lite Tid med Rickard också eftersom han åker i morgon, han skulle egentligen åka i morse, men ångrade sig, så han åker imorrn egentligen.
DumAlex hittade ju en billig biljett upp åt honom :( Annars hade han stannat tills på Måndag..

Ska på middag hos Cicci ikväll också, trevligt , trevligt! Vi tjejor en bebis och massa skitsnack ;)
Ricke får roa sig med sina vänner en stund ikväll, var ju faktiskt tänkt att han skulle sitta på tåget upp ;)
Fast jag är glad att han stannar en natt till endå, Troja värmer ju bara mina fossinagr i sängen.
jag skulle nog kunna sova i en bastu xD


Nä nu ska jag hoppa in i duschen!!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback