Köris

I dag sög hela skiten. morgonen började med att köras mot rött och nästan krocka med en postbil.. lol..
Var halvt borta i huvudet och borde inte ha satt mig bakom en ratt ;)
men själva omkörningslektionen gick bra!
Sen var det lilla uppkörningen och då fick jag en skitbil som jag lyckades få motorstopp på 6 ggr.. jävligt lyckat..
Så där kuggade jag 1873 gånger ungefär..
Bättre lycka nästa gång :)
Det positiva är att jag gjort en jäkla massa teoriprover i dag. slutade på topp när jag gjorde 2 test med 55 rätt /70.
Så den går väl frammåt..
efter förmiddagens skitkörningar så hade jag lust att skit i körkortet faktiskt. men jag ska skjuta upp teori + körprovet och fortsätta övningsköra och plugga teori!

Imorrn ska jag in till stockholm! Även om jag inte går vidare i rekryteringen så är jag så jäkla glad att man endå har blivit kallad in för intervju!!
Annars söker man ju typ 100 jobb och har man tur så får man ett svar av 1.. och det är typ ett nej..


Dags att sova! jag saknar Rickard!!! Massor! Men 2 v kvar!
Tycker endå det är lite kul att jag är arbetslös men har SJUKT fullpackad kalender :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback