Kuggning

Jag kommer väldigt säkert kugga på teoriprovet...
Jag har klarat 4 tester och verkligen kört djurinlärning, läst varje fråga i boken.
Men nu när jag klarat delarna så ska jag köra repetionen.. 23 rätt av 70..
Verkar ju lovande.. I helgen ska jag hårdköra teorin.. annars kommer det aldrig sitta..
Men var ute och övningskörde i dag iaf, gick bra. Mormors bil är lite svårare än körskolans men det gick så bra :)
Så det är ju positivt iallafall..

Nu ska jag ringa Hanna och se fall hon fastnat nånstans :P

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Teorin är ju lätt, det enda du behöver tänka på är att det alltid är du som ska vara uppmärksam och så. Tänk som vägverket inte som vanligt folk. Kör utvals metoden på det du inte kan. Oftast kan man ta bort 1-2 alternativ direkt, sen är det bara att tänka efter och ta den som verkar bäst. Då har du förbättrat dina chanser till 50% iaf vid en 4 vals fråga :)

2010-03-10 | 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback