Nytt hem :)

i går efter att ha korsat 4 landskap på 5 timmar så var min bak väldigt öm.. haha
For hit och packade ur släpet, till Häverödal för att få i oss lite mat, upp till mormor och morfar och kidnappade tillbaka Troja, sen till mamma och hämtade lite saker och sen hit.
klockan 3.00 i natt gav vi upp för dagen och jag måste säga att det redan ser riktigt fint ut!!
bara en liten kartong som ska packas upp, sen 2 hyllor ska upp. sen är allt i ordning!
det är jättefint här, så skönt att slippa den där "lägenhetets-känslan", här är luftigt och mysigt!
Rickard har gjort vardagsrummet och jag köket, eller inte helt själva. men han hade ansvar för det och jag köket. sovrummet bestämde vi mer tillsammans :)
jag får knäppa bilder sen!

Det enda som är lite synd är att våra svartvita panelgardiner skulle vara apsnygga i vardagsrummet, men eftersom vi har strålkastare som pekar rakt in genom det fönstret så fick det bli ett par tjocka gardiner som gick att dra för..
men fint endå..

Ni får komma och kika allihopa! snart helt klart här ;)


Troja var ute och lekta på tomten i dag medans vi packade in saker i förrådet. den är inte så farligt nära vägen som jag tänkt att den var. men till somamren då det är bart gräs och man kommer vara mycket på baksidan så kommer jag ha Troja fast i lina, hon kan ju få sina blixtideer ;)



Nu ska hyllorna upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback