Öronvärk.

Jag blir galen på mina öron.. i går och i dag har jag varit i en vakuumtunnel.. känns som jag pratar i en burk..
tror jag har en vaxpropp eller nått :P
Men hade i revaxör(?) i går, men dety hjälpte ju tydligen inte.. blir till att gå till doktorn..
för så här kan jag inte fortsätta.. hör ju inte vad folk säger, eller mig själv för den skull så jag skriker väl ;)
Tror itne jag haft problem med mina öron någongång så någongång måste väl vara den första..

Nu ska jag gå till bussen, ska åka genom norrtälje, vänta där en halvtimma, ta bussen till gillinge och vänta lite mer ;)

Måste käka något också annars kommer min mage kurra så där pinsamt högt lagom tills man ska köra :P


Här är banan vi hoppade i går, sen ändrade vi den också, men grundmodulen såg ut så här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback