Sandra Who?

I morse kom bussen in lite tidigare till Norrtälje än vad som stod på tabellen, den var inne 8.30, så jag gick en promenad runt Norrtälje och försökte lära mig vilka gator som var gågator/enkelriktade/gårdsgator m.m utantill :)
Kommer knappt i går vilka som var vad nu :) men endå!

kl 9 gick jag till körskolan för att plugga teori, receptionisten som jag tror heter margareta(?) var eld och lågor när jag kom in, hon hade nämligen sett Sandra Bullock i en tidning i går och trott att det var jag för vi är ju såååå lika tycker hon, jag skyndade mig och byta ämne lite snyggt, vilket hon märkte så hon började skratta haha
(Tänkte sätta in en bild på mig och henne för att visa olikheterna, men jag är långt i från fotogenisk så jag struntar i det i dag ;))

laddade på med fler teoritester och satte mig och pluggade. är kanske 1 på 5 test som man kuggar, så det känns endå bra. oftast är det slarvfel...

Körningen gick superbra! vi låtsades att det var en uppkörning, dvs att Stefan bara sa vart jag skulle. gick verkligen bra, fast jag trodde jag "Kuggat" eftersom jag hamnade för långt ut i en korsning, men han sa att det var min bästa körning hittills, helheten hade varit så bra att det hade vägt upp mitt korsning-fel på en riktigt uppkörning.. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag bli så jäkla nervös på provet att jag kommer gasa rakt ut i en korsning eller liknande.. spelar ingen roll hur bra jag kan köra för när jag blir nervös så blir jag riktigt nervös och hjärnan stängs av..

Ska ut med cykeln och Troja i dag med, en sån där minibit så vi lär oss cykla ;)
tänkte ta gångvägen här utanför och bort till glasmästeriet och sen den vägen runt kvarteret =)


Annars är det HELG. helt sjukt hur fort dagarna går.. eller hela veckorna går fort..
Har en liten uns av dåligt samvete för att jag inte är så himla bra på att höra av mig till min karl ;)
Vi som brukar tjattra i luren massor har knappt pratat en halvtimma sammanlagt den senaste veckan xD
jag har fullt upp! Men på Tisdag åker jag ju upp så det känns bra!

Nu blir det till att göra nytta igen!


Kommentarer
malin säger:

ja den blev liiiiiite dyrare än planerat, hehe. Men som du säger så är det väl investerade pengar med tanke på hur mycket jag åker med hästarna.

2010-03-19 | 13:13:49
Bloggadress: http://mallizzp.blogg.se/
nizze säger:

dra en rååger,kläm i dig nåra bärs å lite lugnande innan så går de galant.........ja fast han har ju inget körkort nu för tiden......undrar varför???

bit ihop så går de bra.....du får bli cooooola sandra som inte bryr sig... ;)

2010-03-20 | 10:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback