Sikken dag

I dag har varit en trött dag. försov mig i morse, sm tur var så var det en snäll chaffis så han hämtade upp mig här hemma;)

spenderade alldeles för många timmar med att snurra runt i Norrtan, men fyndade ett superfint duschdraperi och 3 svarta fotoramar att ha i hallen!

Sen var jag in på MT's Djurartiklar, det visade sig att hon som jobbade också skulle ställa ut sin hund på Älvsjö i helgen, en chihuahua. men hon hade tur som är samtidigt i ringen som hundens uppfödare, så hon behöver itne känna sig så vilsen som jag kommer göra i helgen :P
mend et ska bli skoj, massa hundar (2003st) och kanske kammar vi hem en rosett =)

Nu ska jag gå till mamma på promenad för att hämta lite grunkor!

Det regnar ute, men bara duggar som tur är.
sen blir det tidigt i säng för mig!!


förresten, Troja hittade sin fotboll i hallen haha, hon har röjt runt som en tok innomhus xD
men hon är så söt så hon fick göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback