Snart dags

Efter dagar och kvällar av städning och packning så börjar det bli klart.
lit småjoks kvar men det blir lättare att ta när man packat ut allting i släpet!
Konstigt att man verkligen finstädar till den ska ska flytta in efter, för när man storsstädar till sig själv blir det knappast så noga som när man flyttstädar..
Hoppas dom som bott innnan oss i nya varit lika duktiga ;)

i går bjöd gubben på Sushi, i like it!

Nu ska jag fortsätta glo på Cecar Millan på TV'n, sen kommer ju väris och jens upp så är det dags att packa ut allt =)


ska bli skönt att få träffa lillbönan imorrn också, man är så van att ha henne omrking sig så jag har flera gånger tänkt "oj vart är Troja nu då så jag inte sätter ner kartongen på henne" haha! :)
Men hon har väl levt som en prinsessa nu när jag varit borta ;)


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback