Snö-sol-sol-snö

Nu på morgonen har jag hunnit med att göra 2 teoriprov på datorn, båda ALLA RÄTT!! Nice!
alldrig haft alla rätt förut. men några 69/70 har jag haft..
Verkar ju lovande nu!!

Sen pendlar ju vädret hur fort som helst, just nu är det 14 grader i solen, har dörren öppen och Troja är ute och njuter av solen..
I går vräkte det ner och jag trodde faktiskt att ridhuset skulle ramla ihop för det lät riktigt otäckt under agilityträningen.

Ska åka till Norrtälje för en körlektion också, sen hem och packa, för imorrn åker jag till Rickad, säger hejdå till Härnösand :'( Och packar massa.. puh..
Sen på Lördag blir det nedfärd, hämta nyklar och flytta in.. men tydligen är det lite osäkert fall vi får nyklarna innnan helgen.. vad gör man annars??
Sen dummar sig Statoil i Härnösand med släpet också, trots att vi bokat så säger dom typ "Vi kan ju inte lova att vi har ett sånt släp här då" ehm.. dags att säga det nu?
Men det ordnar sig.. ner kommer vi..
Efter att spendera hela denna väcka med sena nätter med packning xD
Sa till Ricke att köpa lite vin så vi kan sitta och dricka lite vin medans man packar så det blir lite roligare hahaha

Nä nu ska jag göra mig iordning, måste leta upp en Troja som inte är alltför varm men inte för kall heller.. så jobbigt när det är sånt här skitzo-väder :)


Smell ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback