Teori!

I går så skrev jag ju teorin, är ju rätt nervöst när man ska trycka på "rätta" knappen, men efter att gått tillbaka och kikat på lite frågor så kändes det som att det var lika bra att trycka.
GODKÄND!
63 rätt av 65 är inte illa, antar att allt pluggande gav resultat ;)
Var riktigt glad! är fortfarande! Nu är det bara att köra upp tills man klarar det!
Så innom 2 månader har jag kortet förhoppningsvis!

Efter teoriprovet åkte mina chaffuörer Marie och mormor till mormors syster Maggan för att fika och käka lite lunch, var trevligt.
Sen satte jag mig på tåget vid 13 för att åka upp hit.
Var åksjuk nästan hela resan.. att åka baklänges är ingen hit.. var fullt i vagnen också så kunde inte byta sida..
Men sen hoppade gubben som satt brevid mig av så då fick jag i allafall sitta mot fönstret. kändes lite bättre.

Äntligen framme i går så bjöd karln på god middag! Du är bäst!!
sen packade vi lite och fixade och sen dök vi i sängs redan vid 22 :)

I dag blir det mera packning, lite kvar!


Här är en film på våran söta Troja när hon var pytte. hennes tunga var riktigt skoj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback