Trött men ändå inte?

jag tycker inte om att vara överterött.. speciellt inte en sån här dag när jag måste upp tiiiiidigt imorgon..
Klockan börjar närma sig 2.., hua...

Imorrn har jag världens tråkigaste dag framför mig.. kommer typ dö, lessna och åka hem.

Först ska jag upp kl 6.00
sen åka till Norrtan vid 7.00
Sen körlektion kl 8.15-8.55
Sen mellan 9-13 ska jag gå runt i Norrtälje.. jäkligt kul..
När jag i vanliga fall brukar behöva döda en timma eller två så har jag hunnit gå 2 varv på "stan"
4 timmar.. vad gör man då???
Fattig är man också så man kan ju inte gå och shoppa heller.. hmm..
Ska iaf gå och käka frukost någonstans tills klockan blir 10.00 så affärerna öppnar, sen får jag väl springa omrking uppe vid Rusta och det och sen gå ner på stan och dra fötterna efter mig, det är nackdelen för att man går så fort..


Annars måste jag säga att vårat lilla hem är hur mysigt som helst, speciellt kvällstid när man bara har några smålampor tända.. :)
har fixat lite här under dagen och det  är så himla fint! Skön planlösning!

Nä nu måste jag släpa med mig mina 2 sängvärmare till sängen så jag kan somna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback