Vårväder! Bilder

Det är riktigt,riktigt skönt ute i dag! Önskade att jag hade en vårjacka, för min var faktiskt lite varm i dag..
Gick en kort sväng med Troja upp till speedwaybanan, där stod vi och gav fåglarna massa päls att bygga bo med ;)
Borsten jag ahr är kanon och den tar bort massa, massa hår ;)
Så skönt att stå i solen, Troja tyckte det var toppen!
Sen försökte jag få henne att söka godis i snön, men hon blir nog ingen sökhund haha...
Eller jo, att gå och lukta på bajs.. var hundskit precis överallt där uppe..
Speciellt på vägen mellan orionparken och envägen.. när snön smälter sen så hamnar allt det där mitt på vägen.. så jäkla äckligt.. Visst fall hunden skiter ner i diket, men mitt på vägarna och gångbanorna??

Försökte få lite kort på Troja också, men hon är inte alls fotovänlig av sig ;)

Knäppte lite kort på henne och min supersöta kanin mini också :)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback