Älskbart väder!

Åh vad glad jag blev när jag vaknade, eller inte kl 7, då drog jag bara täcker för huvudet och somnade om, men kl 10 när vi gick ut och troja åt mossa och jag fixade med rabatten, fyllde på jord och grävde ner några saker, så varmt!
går i bara linne och vsettas typ, då är det varmt eftersom jag normalt fryser jämt..
Så nu ska jag försöka leta fram kameran, den är på rymmen, så ska jag ladda den och så tänkte jag ta en promenad ner till ån.. Troja kanske vill plaska lite, även om hon kommer lukta dy sen så ska hon nog tycka det är kul med årets första dopp =)

förresten drömde jag att jag vann typ 200 miljoner på lotto :D hur nice är inte det då.. den där jäkla lotto-reklamen smittade mig nog ;)men vem skulle tacka nej till så mycket pengar.. fast typ 10 miljoner skulle räkca också!
Skulle börja med att köpa en gård, köpa massa djur, anlita några som hjälpte mig att sköta alla djur, sen skulle jag ge bort några miljoner, sen köpa en fin bil, eller 2 förresten, sen lite fler djur. sen vet jag inte  hur man skulle spendera pengarna.. men men :) var endå bara en dröm, så nu blev jag nästan lite sur xD

tycker att folket ska vakna så jag har n ått att göra i dag... WAKE UP!

Nä nu kameraleteri och promenad!

Hejhej

Kommentarer
nizze säger:

ja som du backar så kunde de ju va läge för 2 bilar hahahahahahaha

2010-05-15 | 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback