Bajsdag.

vilken jävla dag det varit.. hela dagen har bara kännts som jag velat stjuta mig själv..
Började dagen med att jag inte kom ut förrän efter 10 (man ska SENAST vara ute 9.30 typ) Sen när jag skulle backa ut backader jag rakt på en  kollega, skitbra.. sen hade Annika gett mig fel nykel så efter edebo fick jag vända tillbaka och  åka tillbaka, och sen efter det gick det bara allmänt sent, var i skebo typ 13 och då ska jag normalt vara inne.. så Annika var snäll nog som ko  och hämtade resten i skbo och endå var hon inne före mig :oi haha... men tydligen ville folket gå hem och de kan de inte göra förrän jag är inne..
Så jävla skitdag säger jag bara......
säger som söta Anton: BAJS BAJS BAJS!

Nu är det iaf helg och på söndag tänker jag dra till Stpkholm igen till rickard trots att han jobbar natt, men så åker vi tillsammans på måndagh.. hatar att vara utan.. så jäkla tråkigt... :/
Saknar att ha han här jämt... Känns mycket bättre då..

Nu ska jag bädda ner mig i soffan :)

hejhej

Kommentarer
nizze säger:

nä ja kan inte låta bli......hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

shit happens!!!inget å va lessen över!

2010-05-15 | 03:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback