Dåligt med uppdateringar

men här händer liksom inte så mycket =) inget intressant iaf!
jobbar och så är jag tokdöd på Em ;)
typ det som händer här..
Men ikväll ska jag och mormor åka och hämta Rickard!! Finally! hur ska jag klara mig sen när han börjar jobba dagtid :O

En lite skoj sak i dag var när jag hämtat Troja efter jobbet och skulle cykla hem, men innan jag hoppade upp på cykeln så blev troja knäpp, jag såg en röd bil och tänkte att "jaha nu trodde hon att det var mormor" för hon blir lite knäpp när hon ser röda bilar, men sen visar det sig att mormor faktiskt hade kommit körandes, inte den bile jag såg, men troja måste ha hört/sett/kännt lukten av den :D
Det är så häftigt med hundar, samma sak i Härnösand:
jag och Troja var hemma, hon skällde om någon gick i porten, men inte när Rickard kom.
och hon kännde även på sig när han skulle komma för då sprang hon ut på balkongen och stod där och väntade =)
Hundar är underskattade många gånger ;)


nej, mer soffa känner jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback