Fiske?

I dag är det tänkt att vi ska fiska. har ju fått låna ett kastspö :) tack så mycket!
Så jag vill väldigt gärna fiska, eventuellt ro ut med båten..
Men vi får se, vekar vara halvdant på den fronten.. men jag tycker endfå att det är OK väder för fiske..
ser inte ut att börja regna..
Men vi får väl se vad som händer.

Jag ska ut först nu och träna lite slalom med Troja, har ingen lust alls att tävla i helgen, men vi får se hur det blir med det också.
är ju ledig i veckan så ska åka ner iaf 2 ggr tyill brukshundklubben och träna.
vem vet hon kanske fpår för sig att gå upp på gungbrädan endå? :P
jag skulle också vara rädd för den om jag vore hund, -springa upp på en planka som helst plötsligt försvinner under tassarna och slår i marken.. förståligt..


nej nu är det dags!



Kommentarer
Tallefjanten säger:

Vad har du för tillgång till båt? =) Ut och fiska strömming, ska ju vara mycket inne nu.

2010-05-29 | 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback