GÄSP

Herregud så trött jag är.. kl är 06-00 nu men jag är redan klar och iordning här hemma, vilket är bra för då kan jag "vila " mig här vid datorn ett tag ;)

Gårdagen gjorde ju att jag var alldeles mör i går, först jobb sen agilityträning med malin.. hua vad on körde hårt ;)
Hon gjorde en galen Klass 3-bana, eller galna byten ska jag väl säga! Snäva svängar.
Troja är skitduktig på att följa mitt kroppspråk (Vallhund!! ;) ) Men hon har också liiite för bråttom ibland, men bara vi får till detaljerna lite så kommer jag ha en väldigt snabb agilityhund!! :D

Sen skulle jag anmäla mig till lydnadsklass 1 på lördag i Österåker, för jag skulle åka med Eva, men det krockar med ett dop kom jag på :(
Men vi kan åka tillsammans på fler tävlingar, helt kanon att kunna åka tillsammans med någon, blir lite mer skoj då!


Nä dags att slösurfa runt här och vänta tills klockan är halv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback