Insomnia :)

i dag gick jag och handlade efter jobbet och så kom mormor med troja och hämtade mig efteråt.
mormor har passat Troja fast hon varit sjuk så jag hoppas inte trojsan varit allt för jobbig ;)
så himla bra att jag har min familj som hjälper mig att passa Troja! Ni är bäst!

Efter jag kommit hem så åt jag matlådan jag glömde i morse, sen somnade jag på soffan 2 timmar!
Kors i taket.
För jag brukar aldrig kunna somna så där mitt på dagen, men när det väl händer är det sååå skönt!

Pratade med Ricke rätt sent i går, blir så när vi båda avskyr att behöva vara i från varandra så mycket.. men mest synd om honom som måste spendera ännu 2 månader på en soffa på veckorna, jag har iallafall vår säng att sova i :)
men det blir snart bättre!

Jag har kommit på att det är grymt kul att köra automatbil! Mycket roligare än växel-haha!
jag har ju haft mitt körkort i 1 månad och 3 dagar nu, men har endå svårt med olika bilar att komma iväg på 1.an ;)

med automatbilen bara brumamr man i väg^^ Riktigt kul att köra, även om det är väldans många timmar i bilen, men det ger ju massor utav körvana!

bjuder på en bild och så ska jag laga matlåda till imorrn!!



Kommentarer
Kim säger:

Tack så jätte mycket! :)

2010-05-11 | 18:08:13
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback